A un pas del port esportiu i de la platja de Riells, aquest apartament de segona planta (amb ascensor) disposa d'una cuina oberta a la sala d'estar, dues habitacions, un bany i una terrassa amb vistes a la piscina, pista de tennis i jardí comunitari. Aire condicionat i calefacció.
Plaça d'aparcament dins la propietat. Guarda-bicicletes. Es ven moblat.
A un paso del puerto deportivo y de la playa de Riells, este apartamento en segunda planta (con ascensor) cuenta con cocina integrada en el salón, dos dormitorios, un baño y una terraza con vistas a la piscina, la pista de tenis y el jardín comunitario. Dispone de aire acondicionado y calefacción.
Plaza de aparcamiento en la propiedad. Guardabicicletas. Se vende amueblado.
A deux pas du port de plaisance et de la plage de Riells, appartement situé au deuxième étage ( avec ascenseur ), composé d’une cuisine ouverte sur le salon/séjour, 2 chambres, salle de bains, terrasse vue sur la piscine, le tennis et le jardin communautaires communautaires. Chauffage air/co.
Place de parking au sein de la propriété. Local à vélo. Vendu meublé.